Analýza klíčových slov

09.05.2012 10:37

Analýza key words (KW) a optimalizace

Obecně platí, že pokud webový text obsahuje ta správně určená klíčová slova, tedy často hledané výrazy, vyhledávač tuto stránku zobrazí mnohem častěji. Je tedy zapotřebí web na tato slova optimalizovat. Tomu předchází analýza klíčových slov , která může být provedena například na klíčová slova v textu, na použití klíčových slov ve zpětných odkazech, nebo na umístění klíčových slov podle stavby webových stránek.

Důležitost key words (KW)

Jestliže chcete získat fakt kvalitní webové texty, které budou pro roboty vyhledávačů důležité, musíte se řídit několika pravidly: například klíčová slova zdůraznit pomocí tagů strong, používat je v nadpisech a podnadpisech apod.Jsou ale použitá klíčová slova ta správná a jak to zjistit?Analýza klíčových slov jasně odhalí slabiny a možnosti webových stránek z pohledu závažnosti a konkurence a ukáže klíčová slova v přehledné statistice také ve vyskloňované a časované podobě.

Zpětné odkazy

K tomu, aby měly zpětné odkazy nějaký hlubší smysl, musí obsahovat vhodné výrazy, které návštěvníci ve vyhledávačích často hledají. Analýza klíčových slov využívá také další nástroj – link building. Zpětné odkazy, které obsahují současně klíčová slova, mají totiž mnohem vyšší váhu a analýza zde ukáže další možnosti optimalizace webu.

key words (KW) v úrovních webu

Správné rozmístění klíčových slov musí kopírovat stavbu webových stránek. To znamená, že nalezená klíčová slova musí být v rámci webu správně umístěna podle jednotlivých úrovní webu.Ve vyšší úrovni webové struktury se používají zejména obecná slova a specifická klíčová slova se vkládají naopak hlouběji.