tvorba www stránek ceník
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení webu a předně i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Však dneska už je zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz