tvorba www stránek ceník

09.12.2012 13:00 Cílem WEBSITE OPTIMIZATION bývá , bez návštěv je ačkoliv nádherný web nebožtík a může být na nic.Dnes už není směrodatné jestli návštěva zavítá z google, mohou být i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., poté tuhle máme socialní sítě jako bebo, youtube, pinterest a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení webu a předně i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Však dneska už je zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Mohli bychom najít, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence